Sedikit Perkongsian. #The End

Assalamualaikum.

Entry kali ni "Sedikit Perkongsian. #The End". See, the end right? Maknanya dah habis lah sedikit perkongsian aku, "sedikit lah konon kan?" padahal sampai part 6! Haa, nak start mengarut dah lah ni.
Okaylah, enough. So here's officially tamat lah yaa perkongsian aku dari sebuah buku "Anda Bertanya USTAZ AZHAR IDRUS Menjawab Berkenaan Permasalahan SEMASA". Tak silap aku lah kan, buku ni yang part 1. Buku yang part 2 dah pun release, cuma aku saja yang belum baca. Tak ada rezeki lagi, nanti aku baca and Insyaallah boleh share lagi kan?

"Yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk itu kelemahan diri saya sendiri."

Maaf jika ada yang tersilap, tersalah dan semua yang seerti dengannya. Niat aku cuma nak berkongsi pelajaran, ilmu dan pengetahuan yang aku dapat and ada. Wallahu’alam bissawab.

P/S: Maksud Wallahu’alam bissawab (والله أعلمُ بالـصـواب) = dan Allah lebih mengetahui yang sebenar-benarnya (and Allah knows the right).

Leave a Reply