30 Sebab Kenapa Aku Sayangg Dia

30 Sebab Kenapa Aku Sayangg Dia :-

1.  Aku suka dia
2.  Dia buat aku jatuh cinta kat dia [almost setiap hari]
3.  Dia pandai ambik hati aku
4.  Dia sayangg aku
5.  Dia cinta aku
6.  Dia jaga perasaan aku
7.  Dia terima aku seadanya
8.  Dia percayakan aku
9.  Dia memahami aku
10. Dia kenal sangat diri aku macam mana [bila takdak mood, period, etc]
11. Dia open-minded
12. Dia manja
13. Dia caring [sangat-sangat lah]
14. Dia selalu sweet
15. Dia bertanggungjawab
16. Dia tahan dengan aku [selalu saja mengalah, walaupun aku yang salah]
17. Dia selalu ada [time suka dan duka]
18. Dia selalu buat aku happy [sorang-sorang pun boleh senyum and ketawa]
19. Sedih macam mana pun aku, bila jumpa saja dia, hilang semua kesedihan tuu
20. Dia selalu ada untuk aku
21. Dia sudi mendengar semua kisah pahit dan manis hidup aku
22. Dia setia tunggu aku
23. Dia ada banyak similiar dengan aku [minat, cara, etc]
24. Dia tak pernah missed untuk contact aku [texting setiap hari]
25. Dia dah macam diary hati aku
26. Dia pegang pada janji
27. Dia tak kedekut ilmu [dia ajar aku Math masa nak ambik PMR, and aku pass!]
28. Kami selalu saja rindu each other [24/7]
29. Aku perlu dia
30. Aku memang betul sayangg dia [sebab paling penting]

Leave a Reply