Date

Date? Dalam dictionary ada bermaksud ‘pertemuan sosial’.  Date hari ney went fine. Oke as usuall. Cuma this time date ada Eton ikut sekali, oke laa meriah! Eton enjoy, si dia pun enjoy so everything went perfect! Sayangnya, Anim takdak. Next time pulak lah.

Seronok dapat jumpa lg dia hari ney, dapat spend time hangout sekali. Date kami macam biasa lah, pergi makan, karoks and round Kangar. Banyak masa habis kat karoks. Time makan seronok sangat as we all get to shared about our school. Yelah, aku budak Sastera and Pd, Eton budak account and si dia budak Science. So banyak lah benda yang kami borak macam pelajaran, sekolah masing-masing, kawan-kawan and so on. Eton pulak cerita memang lawak sampai sakit perut aku ketawa.

Time karoks memang enjoy, as Eton pun sporting and she had a great time with us. Good for her as she was happy and enjoy! Aku dengan si dia memang just fine, nak karoks pun tak segan sangat. Kitaorg open laa. Dia nyanyi oke, aku nyanyi pun dia oke, paling oke time duet. Heee :’D I’m glad that he enjoyed today! He seemed happy, sure as he had a great time!

Walaupun kebanyakkan duit sudah pun aku habis kan hari ney, tapi aku tak kisah laa. Duit boleh dicari, kenangan manis susah nak dirasai kan? Hee :’D
Aku memang happy and enjoy lah hari ney as I get to spend time with him and our friend, I’m glad! So, thanks a lot to him and Eton for today, hope that we’ll get a chance next time to hangout again! Thank you, LOL <3

Leave a Reply