Fikir Apa Orang Lain Rasa? Apa Yang Aku Sendiri Rasa?

Hi!
Hmm, dunia sekarang ney, sering jaa kena fikir pasal apa yang orang lain rasa kan? Dah laa kena fikir, kena jaga lagi perasaan orang lain tu. Habis kalau aku asyik sibuk nak fikir and jaga perasaan orang lain, perasaan aku sendiri bila masa nya aku nak fikir and jaga pulak? Ada orang lain tu nak fikir and jaga? Memang tak lah kan, perasaan dia sendiri pun aku balik nak kena fikir and jaga.

Haihh! Lately, ada pulak seseorang yang rasa macam aku nak ambik BF dia. Err, do I look that desperate? Sorry to say oke! I'm none of your type! Kalau seseorang yang berfikiran 'kolot' tu ada terbaca posting aku ney, then baca elok-elok oke! Eja bagi betul-betul tau!

Kalau setakat BF hg tu, tak payah laa nak susah hati sangat. Aku rasa bukan aku jaa kot yang dia layan macam tu, ramai lagi apa perempuan simpanan dia! Hg tu jaa yang sengal sangat sampai tak sedar-sedar. Aku ney, taklah se'desperete hg sampai nak kenakan orang lain guna FB BF sendiri. And mau boleh interview aku, tanya mau tak mau sampai berdozen. Bg hg seronok kot noh?

Ada kaa aku kacau hg? Takdak oke! So cukup-cukup laa kacau hidup aku. Aku tak merayu pun ney, cuma nak pesan jaa. Jangan sampai aku pulak yang kacau hidup hg, kot tak senang duduk pulak nah! Jangan kata kacau hg, BF hg pun aku tak kacau aihh! Aku sikit pun tak 'kebuloq'! FYI, BF hg tu yang gedik dengan aku. And untuk pengetahuan hg lagi, kalau BF hg contact aku pun, topic yang dia selalu nak cerita semua nya pasal hg! Hg tu lah, hg ney lah. Pasai apa? Pasai perangai hg yang tak elok tu lah. Dah 'queen control' tu, tak reti-reti lagi nak berubah!

Btw, untuk pengetahuan hg lagi. Aku ney sikit pun laa TAK 'kebuloq' or teringin kat BF hg tu. Aku sendiri ada BF, and for sure aku takkan tinggalkan BF aku untuk someone yang macam BF hg tu nah! Faham-faham lah, aku pun ada BF, bukan nya hg sorang jaa yang ada, aku sayang BF aku and aku takkan tinggalkan dia. And so aku takkan rampas lah BF hg tu! Tak kuasa oke! So untuk hampa orang yang cukup bijak-pandai, sudah-sudah lah hg dengan BF hg tu kacau hidup aku, get the hell out of my life!

Leave a Reply